Oj vad upptaget det blev helt plötsligt

Ja, min plan var ju endå att hitta ett till barnvaktsjobb här i frankrike. Och så fort jag registrerade mig på en random sida har 3 olika familjer kontaktat mig, som om inte det vore nog har Baby-Speaking (där jag jobbade förr) kontaktat mig om ett jobb också. Jag vet verkligen inte vad jag ska välja, man blir som  förvirrad när man har 4 olika barnvaktsjobb att väja bland :/.
Om man ser det från den ljusa sidan så kommer jag att tjäna pengar till sommaren medans jag pluggar. Jag ska på Baby-Speaking intervju imorrn hos en familj som jag knappt kan uttala namnet på, go me!
Annars, veckans kaka:
Strawberry tartelette som jag åt efter middag idag:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0