Something is wrong

Jag har mått så himla dåligt de senaste veckorna, jag har haft riktigt starka huvudvärkar, yrsel och varit allmänt illamående. Men just då reste vi också och besökte min gubbes föräldrar i St. Medard en Jailles. Vi har slappat och lekt med hans föräldrars hundar Sammy och Kitty :3. Jag har också fått ta blodprov vilket var mindre roligt eftersom de inte hittade något fel på mig xD. Men jag tror att jag håller på att bli bättre nu ^^ Jag har börjat dricka mer vatten nu än vad jag gjorde förr. Så det är nog bara värmen antar jag...
Jag och min vattenflaska som jag aldrig lämnar, samma dag som blodprovet togs D:
Hundarna <3 Sammy först :3
Och Kitty <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0